aykoz_
Maalesef değil. Toplu olarak emzirme izinini kullanmak için dilekçe verdim, şuan emzirme izinlerini kullanıyorum 39-40 gün olarak. Mayısın 10′nunda bitiyor. Benim bildiğim toplu yada normal olarak kullanıldığında extra olarak para verilmediğiydi. Onun için formdan bilgi aldım. Çalıştığım şirket bayramla tüm haftayı bağladığı için İ. K’ya ulaşıp soramadım.
Sonuç olarak para verilmiyor anladığım kadarıyla, sadece kesinti yapılmıyor normal maaştan o kadar