Esratopal Deletedmom_23 bence genelde spor giyiniyorsanız üsttekini daha şık giyiniyosanız alttakini ama ikiside çok hoş(açığım ama gözüm çizgili olanda kaldı)😂🫶🏻
Deletedmom_23 Ruhumsen Lemaye. Daha önce de alışveriş yaptım kumaşları çok güzel. Hamileliğimi hijab feraceyle çok rahat geçirdim🤗
Deletedmom00881 Deletedmom_23 ikiside çok hoş canım, ilki çok spor ikincisi de çok güzel karar veremedim ben
Deletedmom0099 Deletedmom_23 günlük giyimse 2. çok rahat bende bu modelden giyiyorum ama özel yerlerde giymek içinse 1. model harikaa 🌸