Ikrazumra19 Kizlar 4 yasinda kizim eylul icin kayit yaptirdik simdiden sabahtan aksama yemegi kahvaltisi falan vat ara öğünü İngilizcesi filan falan Neyse fiyat cokmu nasil sizce 4 yas icin tam gun cok mu sizce sıkılır mi
Neslihanbew Ikrazumra19 değil canım komşulardan giden çocuklar var geçen sene 2 2 buçuk aradı diyordu tam güne bu seneyi hiç bilmiyorum
Eladuman Ikrazumra19 Okul öncesi öğretmeniyim İstanbul Beylikdüzü’nde yaşıyorum inanın aylık 2.500 tl den başlıyor burda
Madam Ikrazumra19 bu kadar ucuz olması neden araştır ama bence bazı kreşler baya kötü oluyor şu bu var diyorlar ama hocaları falan iyi olmuyor
Babybloom Ikrazumra19 çok uygun, 2900veriyorum montessori bir kreşe, kızım için gündüz bakım evi araştırdım 2 yaş, eylülde onu da 2600e alıyorlar.
Annesiballisiii Ikrazumra19 hayır çok iyi ben İstanbulda sordum 3-4 binden başlıyor en uygunları size verilen fiyat çok iyi