besyig aylık kontrole gitmiyor musunuz ? Aslında doktorunuz daha güzel anlatır ama ben şöyle söyleyim 6,7 ay tatma ayı, ilk önce sebze ile başlarsan daha iyi olur çünkü sebze sindirimi daha kolay, kabak ile başladım ben, buharda pişirdim, çatalla ezdim ilk gün 1 kaşık, 2.gün 2 kaşık ve sonra 3.gün 3 kaşık şeklinde, 3 gün sonunda besine alerjisi yoksa tamam deyip ertesi gün patates verdim, yine tabi 3 gün denedim, bu arada içlerine çiğ zeytin yağı damlat bir çay kaşığı, her tattırdığın besine mutlaka 3 gün kuralı yap ki alerjisi var mı öğrenmiş ol, kabak, patates, havuç, bal kabağı, bu listede daha var bir sürü besin nette bak sırayla dene sonra yoğurt ama el yapımı onu da aynı şekilde 3 gün dene, baktın besinlerde alerji olmuyor karışık sebze püresi yap, sonra meyvelere geç elma, armut, muz, şeftali gibi, bir de Blw yöntemi yani bebeğin kendisinin yemesi, mesala brokoli haşla ver eline otur karşısına bir güzel mıncıklasın yesin, ara sıra el yapımı tarhana, yoğurt çorbası, bal kabağı çorbası da yapabilirsin, tattırmak zaten 1 ay sürüyor en az, alıştıkça düzene oturuyor, kızım 7 aylık ve biz artık çorbalara tereyağı, kemik suyu da katıyoruz, kahvaltı yapıyor ama tabi hep 3 gün kuralı ile, mama ile birlikte kabız olabilir, bence mama verme ki besinlerin tadını bilsin, muz, patates de kabız yapıyor dikkatli ol, kabız olursa bir çay kaşığı zeytin yağı içir bebeğine. Sen bir yerden başla zorlanırsan etiket yap elimden geldiği kadar yardımcı olurum arkadaşım 🥰 stres olma, çok zevkli bir süreç 🤭🙏🏻 Aklıma gelmişken e bebek de çok uygun cam rende al havucu flan rendele yedir, bir de meyve, sebze emziği al koy içine ver eline kendisi keşfedip yesin, hem diş kaşır hem yer 😉