Nursena0606
Maşallah bebeğinize. Sıkıntı çıkmasın da zaten hepimizin hayatımızdaki minik canlar için temennisi bu. Ama ileriki yaşlardaki ufak tefek sorunlar veya ağrıların temelinde bile bunlar olabiliyor. Herkesin bebeğine bakma şekli farklı benim bebeğim 1,5 aylık şimdi oturtmaya başlasam 1 ay sonra desteksiz oturur. Ama aceleye gerek yok. İlk çocuğumda 6. ayı bekledim ve çok kısa sürede desteksiz oturabildi. Çünkü vücut anca bu ayda buna hazır olabiliyor. Önemli olan kimin çocuğuna nasıl baktığı değil doktorunun ne tavsiye ettiğidir. Beni yanlış anlamayın lütfen amacım sizinle polemiğe girmek değil. Söz konusu bebeklerse benim ne yaptığım değil doğru olan neyse onu söylemem gerekiyor.