DefneMeva0411 Kızlar bebeğim düzgün emmiyor piyasadaki bütün mamaları da denedim hiçbirini de içmiyor aç çişli bez sayısı çok az ve rengi koyu ne yapabilirim başına gelen bir önerisi fikri olan var mı?
DefneMeva0411 ismihan87 5.ayından beri böyle. Gittik doktora tüm tahlilleri yapıkdı hiçbir şey çıkmadı. Raporlu mama verdi onu da içmedi içse bile çok az içti 2 ay sonra gel dedi daha gitmedik çünkü şehir dışındayım.
deniz-95 DefneMeva0411 hippin tahıllı kaşık maması var. Anne sütü ile de hazırlanabiliyor. Dilerseniz bi deneyin içine meyve felanda koyarsanız yer belki.
DefneMeva0411 Bsraaakrs İlk dişini 3.5 aylıkken çıkardı. Şimdi de beyazlıklar gözüküyor ama bilemiyorum olabilir 🥹 zaten kilo alımı çok yavaş ayına göre de zayıf kilo verecek diye korkuyorum
-eylull- DefneMeva0411 Benim bebeğim de mama ve biberon kullanmıyordu ben de kaşık mama denedim koyu kıvamlı yada biberonda emilebilir kıvamda yapılıyor. Hipp aptamil bir çok markanın var toz halinde kaşık mama olarak geçiyor. Ek gıda anne sütü ve gece yatmadan önce kaşık mama veriyorum tok tutsun dye
DefneMeva0411 -eylull- deniz-95 kızlar onu da denedim içmedi içine neler kattım boş verdim içmedi almadı ağzına valla tükendim yaşlandım😥😥
-eylull- DefneMeva0411 biberon almıyor olabilir mi bizim bebe hem mama hem biberon sevmiyor sulukla veriyorum ben o yüzden. Bide önce gece uykulu ve açken deneyebilirsiniz bir umutt
-eylull- 2cocukannesi__ hipp sevdi bizimki aptamilide sevdi. Biz aptamil ve hipp kullanıyoruz ikiside güzel.👍