arasinannesiyim25 bende çok çektim gazdan oğlu 7 aylik olucak ama gene zorlanıyoruz bazen.Size tavsiyem her şeyden yemeniz nasıl alisirsa öyle gidiyor gazının olduğunda sıcak havlu Bey sicaknsu torbası koyabilirsiniz karnına ve masaj yapabilirsiniz.Doktirunuza danışın gaz damlası kullanabilirsiniz.Biz Relactaz ve symbiosbs kullandık fayda etmişti.