Hanımlar yaklaşık 18 yıldır çalışıyorum Şubat 28 de doğum yaptım ve emzirme parası ile analık parasını şubat ve martta aldım ama nisan ödemesi daha yatmamış ve marta geldik bunun için muhasebecimiz ile mi görüşeceğiz yoksa araya bayram girdiği için mi yatmadı. Paranın yattığı tarih ay sonu bu arada ama nisan sonu yapılan bir ödeme yok oysa daha nisan ve Mayıs ödemesi de almam gerekiyor. Bilen yazabilir mi