Merhaba anneler
Benim kızım 1 yaşına yeni girdi
5 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim. Rutinlerimizden sonra kendi kendine uykuya dalıyor geceleri. Ama en az iki bazen 6 ya kadar varan gece uyanmaları yaşıyoruz. Uyandıklarının bi tanesinde gerçekten emiyor ama sonrakilerde beş dk emip bırakıyor. Artık geceleri emzirmek pek istemiyorum. Hem onun hem bizim uykumuz daha verimli olsun istiyorum. Gece emzirmelerini kesen anneler siz nasıl atlattınız bu süreci?