Masall_moms01 Merhabalar bebeğimin bi gözünde çapaklanma oldu dünden beri sarı sarı sürekli akıyor bu bebeği huzursuz eder mi ne yapacağımı şaşırdım çok canım sıkıldı
Alazkus Masall_moms01 bizde de ilk ay olmuştu. Ağız bezlerini ışık suyla ıslatın. İçeriden dışark silin, geçmezse doktorunuzla görüşün damla veriyorlar😊
Marsmelov_ Bizde de benzer durum oldu göz damlası kullandık geçti, üşütmüş olduğunun göstergesiymiş .