anneyimben25 Kızlar bebeğim henüz 8günlük emerken boğazından ses geliyo acemiyim bilenler neden olduğunu yazabilirmi
Alazkus anneyimben25 dil, dudak bağı olabilir. Bebimde oğlum emerken öpücük gibi, ağız şapırdatma gibi ses çıkarıyordu dudak bağı varmış
amansallagitsin anneyimben25 anladim ben yutkunma sesi degilse cukcuk die ses varsa hava yutuyor eger o ses degil baska bi ses ise dil ve dudak bagi var mi ona baktirin memeyide iyice kavradigina emin olun
anneyimben25 Alazkus yok dil bağına baktım onla alakası yok böyle nasıl desem yutkunurken biryandanda burnundan nefes alıyorya o sırada düdük sesi gibi ses çıkarıyo
utkummm anneyimben25 ay bizdede boyle bi sey var 7 gunluk bebegim ilk gunden beri kus sesi gibi mi desem kapi gicirtisi gibi mi desem ses cikaryiyo sizin nasi oldu acaba gecti mi