aysnr0649 Sedakr42 benimki şu an 2 ay 11 günlük. Doktorum sağlık ocağının verdiğini kullanma içinde paraben var demişti. Nbl nin içinde probiyotik olduğu için bağırsaklarına da iyi geliyor. 20 günlükken verdi doktor o zamandan beri kullanıyoruz.
Gizemarden Sedakr42 ben sağlık ocağında verileni denedim ve bebeğimde acayip derecede gaz problemi yarattı onu bıraktım vitaminD 400luk olanı kullanıyoruz
Sevilckmk28 Smyyenil denedim ancak üts bu ürün hakkında bilgi vermiyor. Yani sorgulama kapsamında değilmiş.
Hndealnathn Kızımın doktoru sağlık ocağının hicbirseyini onermedi.d vitamini de kan damlası da oceandi
Seymagil Sedakr42 demir de D3 de ocean kullanıyordum. Ama o markadan daha temiz içerikli olanı gördüm ondan aldım şimdi. Newvit marka. Hemde Ocean markanin üçte biri fiyatına 🤷🏼♀️
Neyyysee Sedakr42 kabız yapmadı ama fena gaz yapmıştı kızımı sağlık ocağının verdiği. Ocean aldık rahatladı yavrum hakiki zeytinyağlı olduğu için ne gaz ne kabızlık hiçbisey yapmıyo