Arkadaslar bebegım yenı diş cıkardı tam uzamadı tabı. Diş cıkarırken aynı zamanda gripte oldu. Sonrası iştahsızlık basladı yemek istemiyor cok canım sıkılıyor bu duruma. Diş sonrası iştahsızlık sızın bebeklerinizde de oldu mu? Olduysa ne zaman normale döndü?