Doğum yapalı 13 ay oldu ama idrarımı artık eskisi kadar uzun süre tutamıyorum geldiği an hemen yapma ihtiyacı duyuyorum çünkü dikiş yerimde tuhaf bir baskı oluyor normal bir durum mu doktora danışsam mı bilemedim. Benzer durumu yaşayan var mı? Zırt pırt doktora gitmek istemiyorum belki önemsiz bişey