Olurolur Kızım 11ay 23 günlük yürüyor ancak bu aralar parmak ucu yurumeyede calisiyor devamli degil ama 20 adımı normalse 4 adımı parmak ucu yapmaya çalışıyor normal mi acaba? Bu arada yürüteç hiç kullanmadik.
Aysnrblghn Olurolur deniyorlar bence oyun gibi, benimki de yapiyor.Sosyal medyada da denk geldim Bi kaç kez bebelere öyle yapan
Laren Olurolur o zaman bilgim yok canım ondan dolayı da oluyorda ama normaldir heralde yeni öğreniyor sonuçta yürümeyi