Esrmrtsbr Arkadaşlar bebeğim bugün tam 3 aylık oldu ay ay resimlerini çekip hatıra kalmasını istiyorum ilk 2 ay çektim de bu 3.ayi için nasıl bişey yapabilirim fotoyla bana fikir verir misiniz 😍
pandemibebegi Esrmrtsbr Evde bol olan hangi meyve varsa o renkte giydirip meyvelerle sayıyı yazabilirsiniz 😁
birtutamsac Esrmrtsbr bezleriyle 3 yazabilirsiniz, ben öyle yapmıştım 😌 üzeri çıplak altında da sadece bezi vardı 😁
birtutamsac Esrmrtsbr sarı renk elbisesi varsa limonları dilimleyin öyle 3 yazın isterseniz. Sonra buzluğa atıp kullanabilirsiniz ben sarmaların üzerine koyuyorum pişireceğim zaman çıkarp çıkarıp 😃