Evet bayramda bitti . Bolca şeker ve ödem topladık . 2 öğünlü çakma oruçlu diyeti yapalım mı ? Ben bilmeden bugüne kadar aralıklı oruçla kilo vermişimde farkında değilim . 8 de kalktım 1 e kadar bi Yeşilçay içtim bi kahve içtim bir bardak erik hoşafı içtim şekersiz . 1 de 4 zeytin biraz peynir bi haşlanmış yumurta yedim şimdi taaa akşama . He bu arada birazdan spor yapıcam kaydımla . Oğluma kayınvalidem bakacak . Yaza düğünlerde gösteriş yapmak istiyorsak kendimizi zorlamamız lazım ?? Kimler zayıflamak istiyor ki ????? 🤷♀️🤷♀️🤷♀️💪🏻