Bebeğim pazar gününden beri ateşliydi düşmeyen Yüksek ateş vardı bayramda acile gittik bogaz enfeksiyonu dediler bugun kendi doktorumuza götürdüm öpücük hastalığına benziyor dedi geçiren var mı aranızda nasıl ilerledi süreç ilaca gerek yok dedi doktorumuz antibiyotik kullanılmıyormuş bu enfeksiyonda