Bebegim 14 aylik 8500 kilo 11 aylıkken aşırı iştahsızlık başladı oncesindede aman aman yiyen bebek değildi zaten. 11 aylıkken meğerse diş ve 1 yaşta bebeklerde büyüme hızı yavaşladığı için kalori alımıza düşermiş ve az yerlermiş benimki bir kaşık bile yemedi doktora götürdük farklı besinleri sun dedi hepsini zaten yapıyordum. Daha sonra 1 ay kadar iştahsızlık sürdü çok kafaya taktım baktımki azı dişleri şişmiş çocuğun sıkıntısı ondanmış dış çocukları etkiliyor ve 1 yaşta bunlar oluyormuş şuan daha iyi yemezse anlıyorum ki diş geliyorum artik yediği kadar emziriyorm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum