Merhaba kızlar yarın tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum kızım tam 30 aylık. Dil gelişimi fiziksel gelişim genel iletişimimiz falan iyi şükür. Lazımlıga tuvaleti falan biliyor bu benim tuvaletim diyor hatta bir iki defa lazımlıga çişini yaptı. Bu aralar bezinden aşırı rahatsız sürekli çekiştirip duruyor. Kitaplar okuduk videolar izliyoruz sürekli konuşuyoruz artık tuvalete gitmen gerek diyoruz külot falan aldık çok sevdi bezini çıkarıp bunu giyeceksin dedim tama falan dedi neyse bunlarda sıkıntı yok bu açıdan hazır oldugunu düşünüyorum. Psikolojik olarak bende hazır sayılırım 😬 tek kafama takılan kızımın sabah bezleri kuru olmuyor hatta gece yarısı kalktığında bile kuru olmuyor. Kızım aşırı su içen bir çocuk bir de yatmadan önce süt içmeden asla uyumuyor bunu bıraktırma ya çalışıyorum aslında ama şuan zor gibi arada oyalayıp içirmeden uyutuyorum. Şimdş böyle bir durumda sıkıntı olur mu acaba ne yapsam? Çünkü hep tuvalet eğitimi ile okudugum şeyler de en büyük hazırlık belirtisinin çocugun bezinin kuru olması diye yazıyor. Bir de bunun dışında eğitimini tamamlamış annelerin öneri ve tecrübelerini dinlemek istemek 🤗