2cocuk_1anne_ Oğlum 20 aylıkken doktora gitmiştik. O bizi çocuk gelisimciye yolladı geri olduğunu düşündüğü için.
O zaman oğlum çoğu hayvan seslerini çıkarıyordu anne , baba, dede, mama, meme, anneanne, Ali dede, teyze, gel, kaka, çiş, Buğra vs vs baya kelimesi de vardı.
Ona rağmen çocuk gelişimci genel olarak iyi ama bir tık geride dedi artık 2li cümle kurması lazım dedi anne gel, baba gitti gibi dedi. TV telefon kesinlikle olmayacak dedi bol bol konuşacaksiniz anne ayrı Baba ayrı ilgilenecek dedi. Yapabildiğimiz kadarını uyguluyoruz evimizde TV hiç açılmıyor ve inanın üzerinden bir ay geçti oğlumun kelimesi baya baya arttı hayvan seslerine yenisini ekledi kendi kendine oyun kurmayı öğrendi size de tavsiye ederim