Fdme randevudan 15-20 dakika önce hastanede olun. Sıra alır gibi randevuyu onaylatıp numara alıyosunuz. Çok kalabalık değilse saatinizden önce bile girersiniz kalabalıksa biraz gecikebilir ama siz saatinden önce gidin mutlaka. Sıkıntı çıkaran doktorlar olabiliyo. Şanslıydanız doktor muayene eder ama asistanlar da iyi. İçinden çıkamadığı bi şey olduğunda soruyolar doktora yine. Geçmiş olsun inşallah önemli bi şey değildir