Merhaba arkadaslar, daha once boyle baslik acildimi bilmiyorum ama tavsiyelerinize ihtiyacim var. Agustosda 3 yasina giriyor oglum , bir kres okul arayisindayim . Balgat, dikmen, cukurambar, ovecler tarafinda bildiginiz duydugunuz kurumlar varmidir ?