sedaylmz07 Bebeğim 18 haftalık internette ilk dozu 15 haftadan sonra yapılmamalı diyor 15 haftadan sonra yaptıran varmı? Ebe beni yeni bilgilendirdi malesef ☹️
Cansucan20 sedaylmz07 çocuk doktorunuz bilgilendirmedi mi ? Bize çocuk doktorumuz her ay kontrole gittiğimizde aşı kartımıza yazar. Sağlık ocağındaki ebeler maalesef bu konuda çok bilgili olmuyor.
Neva77 Nehirgizen hangi marka aldınız acaba sanırım birkaç tane var. Benim de 1 aylık kızım var ben de yaptırmak istiyorum
Cleveland Rota asısı 15 haftayı tamamlamadan ilk doz yapılması gerekıyormus Türkiye’de özel bir aşı ben İngiltere de yaşıyorum burda devlet yaptırıyor rota ve menenjit aşılarını siz yine de doktorunuza danışın isterseniz. 2 doz seklınde 4 . aylar yada 3.5. Aylarda olması gerekıyor .
Nehirgizen Cansucan20 valla benim sağlık ocağındaki hemşireler çok tatlı çok ilgili kendi çocuk doktorumuz da var tabi ama bu bilgiyi sağlık ocağından aldık
Cansucan20 Nehirgizen bu konularda bilgiyi özellikle özel aşı ise çocuk doktorları veriyor. Yani en azından bizim doktorumuz öyle.
yaseminoztrk sedaylmz07 ilacın prospektüsünde 7 aya kadar yapılması gerektiği yazıyor. Bizde 4. Ayında yaptırmıştık daha fazla geç kalmadan sizde yaptırabilirsiniz
Nehirgizen Cansucan20 aşı seçimini ben yaptım araştırdım rixe karar verdim. Hemşireler çok ilgili ve bilgi vermeye açıklar onlarda marka ya da tavsiye vermiyorlar dizen isterseniz diyorlar
Elf123 Bugün ikinci dozu son dozu alıp verdim ben eczacı artık tek doz olacak demiş yani 1000tl vereceksin tek doz alıp vuracaksın hangi ay olduğunu sormadı siz bir sorun eczacıya tek doz olduğu için belki vurulacak ayı da değişmiştir
Sedaf sedaylmz07 benim doktorum 2.4ve 3.5 te yaptırabilirsin demişti ve biz sorduk zaten o hatırlatmadı. Yaptırmak istediğinde günü gelince doktora gidiyorsun o sana reçete gibi birşey yazıyor onunla eczaneden ücretli alıp sağlık ocağında yaptırıyorsun. Bazı sağlık ocakları kusma riskini göze alamayıp yapmıyormuş kendinde evde yapabilirsin
Muhasebeciana sedaylmz07 en fazla 3 ay 15 gunlukken yapiliyor ilk dozu icin. Suan bebeginiz ne kadarlik ?
Muhasebeciana sedaylmz07 malesef gec kalinmis canim etki etmez doktorlar ilk dozu en gec 3 ay 15 gunlukken yapilmasini tavsiye ediyor. Ebeniz belki ilk dozu yaptirdiginizi dusunup ikinci doz icin o sekilde soylemis olabilir saglik ocagi ebeleri pek anlamiyorlar ben hamileyken arastirmamis olmasaydim eger roravirus asisindan haberim bile olmayip kizima yaptirmicaktim bizimkilere kalsa cunku bilgi dahi vermediler o yuzdende devlet asilarini dahi doktorda yaptiriyoruz biz hepp
sedaylmz07 Muhasebeciana çok üzüldüm ya yaptırsam faydası olmazmı ki ebe birinci dozu için dedi hemen yapalım diye yarın bi doktorla konuşurum inşallah olur bakalım
betul-Efehan sedaylmz07 büzim ebemizde 6. Aya kadar yapılıyor sıkıntı olmuyor demişti bizde 3 ay 24 günlüğüz bu hafta yapılacak aldık aşımızı
Muhasebeciana sedaylmz07 olucagini sanmiyorum ama yine de takipli bir doktorunuz var ise tabikide sorun daha net bilgiyi uzman hekimden alirsiniz. İlk dozu suan olsa bagirsaklarinda dugumlenme yapiyormus sanirim gec oldugu icin oyle biliyorum ama dedigim gibi uzman hekim daha net bilir