Sifakusu Sefaserpil bir başkasının kullandığı ortaya çıkarsa ceza yersiniz. Ayrıca bakıyorlar ve zaten basınca çıkan sesten hangi kart olduğu belli oluyor. Kimsenin hakkına girmeyin bence
Deletedmom0099 Sefaserpil tabiki sadece siz kullanabilirsiniz diğer türlü hakka girmiş olursunuz zaten. ayrıca başkası kullanırken yakalanırsa bayağı yüksek bir ücret cezası var
Cagla1903 Asya_- 0 - 4 Yaş Çocuklu anneler Kullanabiliyor 4 sene zamanlı İBB nin sayfasında Anne Kart Yazıyor bilgi alabilirsiniz.. Başvuru yapıp Kart alıyorsunuz.
Canparcam_ Deletedmom0099 Canimmmm konu dışı ama kış aylarinda biz buluşma planı yapmıştık hava şartlarından dolayı ertelemistik o işi ne zaman yapacaz 🤭
Saafie Sefaserpil Ayrıca şuan İstanbul büyükşehir belediyesi denetimde , usulsüz kullananlar yüzünden zarar çok olmuş
2melekannesi__ Cagla1903 kartı her bastığımızda bakiye görünüyor ya ekranda o bakiye 4 yıllık toplam bakiyemiz mi? Belli aralıklarla yenileniyor mu?
Angelia 2melekannesi__ kartın her ay 150 kere basma hakkı var. İster kullanın ister kullanmayın her ay yenilenir.. Otobüs, metro 1 basmalık alırken metrobüs 2 Marmaray da 3 basma hakkı alıyor. Geri iadesi de olmuyor ücretsiz olduğu için.
Deletedmom0099 Canparcam_ evet canım ama o işi bu sefer ben üstlenmek istemiyorum, biri ayarlarsa gelirim ancak. gelicem diyen çoğu kişi vazgeçti ve buradan bile gittiler hatta 😊