Kızlar bebelac kullanıyoduk dün buna geçtim nasıl mama memnunmusunuz kilo alımı nasıl oluyor birde gaz yapıyormu kızım dünden beri sürekli ıkınıyor ayakları karnında yapmazdı hiç böyle 4 aylık birde kan ilacına başkadık dün oda yapar mı bilemedim ikisinede yeni başladık dün kullanan varmı bu şekilde