7 aylık olduk aylık kontroller icin ozele gidiyoruz ancak aşılarımız bitti sadce ek gıda icin boy kilo olcumu icin acikcasi o kadar para vermek istemiyorum fiyatlar malum sizce artik gitmeye gerek varmi 7-8-9-10-11 aylarda ekstra bi test bisey istiyolarmı