Kızlar merhaba bu konu benim için çok önemli olmaya başladı bebeğim 11 aylık beni emmiyor Ama inanılmaz bir biberon bağımlılığı var çocuk biberonu görünce titriyor resmen öyle söyliyim geceleri uyutuyorum ama her iki veya 3 saatte bir ağlıyor emzik veriyorum sinirleniyor ayağıma alıyorum sallıyorum kendine vuruyor en son biberon verince tekrar uykuya dalıyor hani dedim ki su falan veriyim mamayı keseyim yok suda çabuk bitince ağlıyor gündüz değil ama gece uykusunda aşırı alıştı biberona. yavaş yavaş keseyim diyorum azaltsa da razıyım ama beceremedim var mı bir taktik lütfen bana yardımcı olun. Yazık sabaha kadar üstü hep çişi oluyor