Merhaba,
Oğlum 10 aylık. Doğduğundan beri gözünün tekinde bir ödem küçüklük bir anomali seziyorduk. Götürdüğümüz doktor kayda değer bi şey söylemedi, 1 yaş kontrolüne bıraktık.
Ben farketmemiştim ancak sağlıkçı kuzenlerim farketti. Sağ gözünde bi anomali var ancak sağ eli de şiş ve mor gibi bariz değil ancak dikkat edilince görülüyor. Bunca zaman nasıl farkedemedim üstüne titrediğim halde, çok üzgünüm.
Her iki tuhaflığın sağda olması bir problemin işareti mi yoksa tesadüf mü bilmiyorum.. Yarına randevu aldık ama neredeyse yarın edemicem. Çok inceleyen, detaycı bir hekim olmalı ki yüzeysel çözümler üretmesin ancak memnun olacağım bir doktora ulaşmak da mesele.
Böyle bir durum yaşayan var mı? En azından fikir verir bana.. Dolaşım bozukluğu muu başka bi şey mi, çok şaşkın ve de üzgünüm.. Umarım anne yüreği ile boşa kuruntu yapıyorumdur.. İçime huzursuzluk çöktü