nevakus merhaba bizimde aynı baş parmak yamuk doktora götürdük 4 aylıkken 2 yaşına kadar düzelir düzelmezsede kucuk bi operasyonla düzeltilir dedi. röntgen çekemeyiz zaten dokular cok yumuşak çıkmaz demişti 1 yaşında hala düzelmedi bakalım bekliyoruz