EsmaGnc Merhaba bebeğim 1 aylık ve saçları dökülmeye başladı.Ama az buz değil baya dökülüyor kel olmaya başladı yavrum.Normal mi bu kadar dökülme olması acaba ??
EsmaGnc [bilinmeyen] Bu kadar çok dökülünce endişelendim.Evet yatağı öbek öbek saç oluyor kalktığında.