Urasali ben ilk hamileliğimde boyamadım devamında 2 sene emzirdim diye boyamadım şimdi hamile kaldım korunurken beklemiyorduk hiç saçlarım o kadar kötü ki diplerim yerlerde hep be kenarlardan hep beyazlarım var o yüzden sormuştum. Doktorumda tavsiye etmiyorum dedi bir arkadaşımın doktoru izin verdi boyattı bilmiyorum hepsi izin vermiyor sanırım .