Lilatmz bebeğim 14 aylık 8500 kilo ama 2 kilo dogdu her gören çok zayıf diyor ama çok şükür sağlıklı önceden kiloya takıyordum artik takmiyorum. Diş döneminde iştahsızlık oluyor yemiyor kilo alımını etkiledi bir de covid geçirdik oda etkiledi. Sabah emziriyorm 9 gibi kahvaltı 10.30 gibi 100 cc mama veriyorum. Öğlen yemeği ardından emziriyorm bazen ara öğün veriyorum bu sefer akşam yemiyor duruma gore yani. Ölçü olarakta ne kadar kendi yerse önceden zorladım ama baktım ki çocuğun dış sancisi var iştahsız olduğu kadar ilerleyen süreçte travma oluşmaması için zorlamayın bence ve değerlerine baktirin