Kuzeymiram biz ortalama 2 ayda hepsini bitiriyoruz. 3 aydan fazla kalmamasına dikkat ediyorum. Tavuk suyu hiç vermedim organik tavuk bulamadığım için ama ilikli kemik suyunu hiç eksik etmem. Onu da kuzu alıyorum. 1 saat suda bekletip kanını akıtıyorum. Ardından 12 saat boyunca kaynatıyorum, kaynatıktan sonra kısık ateşe alıyorum tabi. Ardından süzüp soğutuyorum. Buz poşetlerine doldurup yallah dondurucuya 😂 her yemeğine iki üç küp atıyorum.