Kızlar 4 ay 22 günlük tam 4. Aya girdiğimizde uyumsds güclük huzursuzluk oluyodu 10 gün sürdü iyi dedim erken bitti. Ama 3-4 gündür inanılmaz bi çocuk oldu çığlık çığlığa durduk yere kendini yırtarak ağlıyor kucakta gezicez oturunca baslıyor. Öpüyosun ağlıyo oynuyosun ağlıyo noluyo anlamadm bu ataksa 10 gün yasadığım neydi? Ara verip devam ediyor mu