GoktugUras_mom iyice yavaş yavaş geri ittirin bende çok dikkat ettiğim halde olmuş. Yapıyordu çişini hiç sıkıntı olmadan. Şans eseri biz sünnet ettirelim dedik doktor iyiki gelmişsiniz dedi. Yapışıklık olan yee pişik gibi oldu keşke önce iyileştirip sünnet ettirseydik dedim sadece. Çünkü çişi değdikçe yandı ağladı yavrum Dikişleri açıldı. Tekrar dikildi. Uyuşturması için krem verdi en son doktorumuz. 1 haftada anca düzeldi.