Ozmenesrin salakmisincemilee 4 ayda 14 kilo verdim ve 55 kg indim.Bebeğim 2 aylıkken başladım.Sütümün de verimi arttı ve emzirdiğim için daha hızlı kilo verdim.Uzun zamandır tanıdığım işinin ehli diyetisyenim sayesinde 😊
Ozmenesrin annebenanneoldum ☹️☹️ anneniz olması daha da üzücü.Hemde yeni doğum yapmışken😔Hiç canınızı sıkmayın sütünüz etkilenmesin.Kilo nedir ki verirsiniz ama sizin daha kırkınız bile çıkmamış nedir bu baskı…
Minnakordek aybikreis hahhaaa 😂😂😂 çocuk doğdum deyince eee bizde doğduk diyorlar birde ben cemkirdim hepsine
Balyanak_annesi salakmisincemilee vermek istiyorum ama tatlidan vazgecemiyorum nasil gidecek bu kilolar almasi kolay vermesi zor uffff vugun kıyafet almaya gittim zaten dogru duzgun bisey de yok