Hayatsarkis 2 yaşa kadar hepsini parçaladı. Diş döneminin de etkisi oluyor sanırım. En son 2 yaş civarı yeni bi suluk aldım, rengini falan çok sevdi. Aldım karşıma bak bu senin yeni suluğun, son kez aldım bunu ısırmak koparmak yok. Eğer koparırsan başka suluğun kalmaz; ısırırsan alırım, su içeceğin zaman geri veririm dedim. Isırmaya yeltendiğinde de uyarıp aldım. Bir iki kere cızırdadı ama sonra alıştı artık ısırmıyor. Isırırsa da elinden alıyorum hiç ses çıkarmıyor