Merhabalar ben ve eşim memuruz çok şükür işimiz var ama günlerin hep aynı şekilde geçmesi artk skti bizi. 2.5 yaşında oğlum var şuan supriz bı gebelik de yaşıyorum sanırım bunalmamin etksii biraz da ondan.
Elimizde nakitimiz yok ama iyi bı aracımız var bunu orta halli bı araca çevirip üste kalan para ile bizi idare edebilecek bı karavan almayi düşünüyoruz.
Acaba risk mi alırız bu süreçten geçen birileri varsa bana yardımcı olabilir mi? Artı eksileri araştırdım ama tecrübe eden birileri ile görüşmek daha iyi olacaktır .