Samsai Bebeğim 4 gün sonra iki aylık olacak. Ama hala yüzüme bakmıyor göz teması kurmuyor. Onunla konuşuyorum gözlerini kaçırıp gülmüyor tepki vermiyor. Normal bir durum mu ?
Seyma-2436 Samsai 2. Aydan itibaren başlar ama şu anda nesne takibi yapması gerekli yapıyor mu gözünün önünden bir şey sağ sola geçirdiğinizde?
Samsai Dün ondan sadece 5 gün önce doğan bir bebekle yan yanalardı. O çevresine gülğcğkler saçıyordu korktum. 😭
_kbr Samsai korkmayın her çocuk kendine özeldir anormal bir durum değil etkinlik yapın bol bol ten teması yapın onunla hep konuşun günlük rutininizinona anlatin