Ben bu süreçte 3 saatte bir sağım yapıyordum makineyle çıkan sütü de şırıngayla veriyordum memede, göğsün doluyorsa öyle yap boşalt. Ben memeye alışmadan biberona alışmasın diye hiç biberon vermedim tabi bu sürede versem beni emmek istemeyebilirdi. Silikonun kötü tarafı fazla gaz yapması, onun için de bebeğime sabahtan başlayıp her alt açmada masaj yapıyordum bcaklarını karnına bastırıp gazını çıkarıyordum. Sap simplex ve biogai kullandım üç ay . Memeyi tutunca gaz sorunumuz da azaldı ilacı kestim.