Selaaam anneler kızım 9 ay 2 günlük oldu teyzeleri 🫶🏻♥️♥️♥️ Su içmeyi kazandıramadık bir türlü bize yardımcı olun alıştırma bardağı düşünüyorum artık 2 incisi var🥰🥰 sizce pipetli mi olması pipetsiz mi biberon gibi mi nasıl olmalı en önemlisi nasıl alıştırırım aldıktan sonra memnun kaldığınız ürünleri anlatırsanız çok sevinirim💖🙏🏻🙏🏻