İlk başta kaşık kaşık yiyecek diye kendini şartlandırma yemiyorlar çünkü :) tatması yeterli. Zaten alerjik bir durum var mı onu ölçmek için bu. Ay ay yiyebileceği çeşitler de artacak. Hepsinden tattır bakalım hangilerini sevecek. Mesela havuç denettin sonra patates denettin, sonra havuç ve patates karıştır ver. Çeşit olsun işte. Ha bir de oioi gibi setlere boşuna para dökme. Bir kaşık bir tabak yeter.