Kizlar gece beslenmesini nasil biraktiniz ? Bebeginiz saat kacta uyuyor ve kacta uyaniyor ? Kac aylik kac saat emmeden yada mama icmeden durabiliyor ? Kizim 14 aylik gece beslenmesini biraktirmak istiyorum bu ay 15 aylik olana kadar. Emerek uyuyan bir bebek ve normalde 4 5 saatte bir kalkan cocuk bu ara 2 saatte bir uyanip emmek mama icmek istiyor. Ictigi mama da 120 cc max. Dis vs yok ama bu arada istahi kesildi birazcik o yuzden duzgunce doymuyor yemeklerle. Ne yapabilirim ? Doyduguna nasil emin olabilirim ve gece beslenmesini kesebilirim ?