meraklibiranne normal o zaman canım benim kızımda öyledeydi tam o zaman larda sonra yavaş yavaş kendi bıraktı ellerini yeni bir yaşına girdik hala yürümüyor gerçi ama ayakta kendi kendine duruyor koltuk kenarlarında yürüyor rabbim izin verince adımını atacak bekliyorum bu ay bakalım .. ama siz sakın Zorlamayın daha çok yapmak istemiyorlar bu sefer kendi kendine yapacak zamanı gelince merak etmeyin