Gzdzeynep zamanla unutuyor demekki. Teşekür ediyorum verdiginiz bilgi için bende 2yaşa kadar sonlandırmayı düşünüyorum. Umarım basarılı olur smdi 18 ayda ben dogum yapacagım acaba kardeşini görüp bıraktırma yada telrar baslama olabilirmi düşünüyorum. Eltimin kızı nerdeyse okula baslamak üzere belkide baslamıstır bilmiyoeum yabi baya büyük kız emzik ağzında hiç hoş durmuyor demekki ozaman bıraktırmak daha zor küçükken daha kolay galiba