Günaydın kızlar.. benim oğlum 3 aylık ve günde 3-4 kere kaka yapıyor bu normal mi Bir de sadece anne sütü ile besleniyor kakası sarı ama bazen sıvı da geliyor kakası sadece günde bir ya da iki defa mama alıyor ama geri kalanı hep anne sütü bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim