Esraabrklu Arkadaşlar ben 7 buçuk ay önce doğum yaptım normal doğumla 4 dikiş felan atıldı . Sorum şu ; doğum sonrası kontrole gidiliyor ben 1 defa gittim karından ultrasonla baktı ve rahim toparlanmış iyi görünüyo dedi ve alttan muayene için müsait bi zaman da gel demişti fakat ben gitmedim erteledim daha doğrusu 2 saatlik hastane yolunu almasan iyiyim dedim ne gerek var gitmeye deyip boşverdim .. fakat şöyle duyumlar aldım dikişler iyileşince altta açıklık kalabiliyormuş benimki de kalmış mıdır bakamıyorum bide görünebilen bi yer de değil açıklık kalırsa bi sorun oluyor mu ?? Çok şükür ağrım bi sıkıntım yok ama hastaneye gitmeli miyim geç kalmış olsam bile ?? Yoksa gerek yokmu ? Yorumlarınızı bekliyorm
Duygue Esraabrklu ben sezeryan yapmama rağmen alttan muayeneye girdim canım görünsen iyi olur rahim içi toparlanmışmı diye bakıyo doktorun
hirayse Ben 38.gun spiral takindigimda ebe bakmisti önce toparlanmis mi diye takmicakti yoksa ama takti bir sorun olsa takmazdi diye düşünüyorum sizdede aşırı adet kanamasi agri vb. Sikayetleriniz yoksa bence bir sıkıntı yoktur