Zrrnyntr Günaydın kızlar, bebeğim 18 aylık ama ben 2 3 ayda bir mastit oluyorum. Epey de etkiliyor beni. Ateş üşüme halsizlik. Göğüs ağrısı da cabası. Bu kadar sık olmam mümkün mü, benim gibi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.
Mrvsen Zrrnyntr bebekler ellerini her yere sürüp ağızlarına da sürdükleri ve memeyi emdikleri için mikrop kapma olasılığı yüksek olabiliyor ve bu da mastite yol açabiliyor . Karbonatlı su ile silin göğsünüzü
Zrrnyntr Mrvsen bilmiyordum ben süt kanallarıyla alakalı sanıyordum teşekkür ederim eve gidince sileceğim🌸
aysskarks Canım sık sık temızle ve emzırme pozisyonuna dıkkat edebilirsin o cok önemli tam ucunu kavrasın
Zrrnyntr aysskarks hijyen kaynaklı olabileceği hiç aklıma gelmemişti sağ olun. Ucunu tam kavrıyor ama sık sık silmem lazım sanırım.