Kızlar bebeğim 2 ay 14 günlük hep rutinleri olan bi bebekti gündüzleri hergün aynı saatte 2 veya 3 kez 2 şer saatlik bazen daha uzun gündüz uykuları vardı hemde sallamadan piş pişlemeden saati geldiği zaman kendiliğinden emzikle uyurdu . Şu günlerde gündüz uykusu sıfıra indi bir anda hemde . 5 dakika bile uyumuyor sabah 5-6 da kalkıp geceye kadar gözü açık. Ayakta sallayayım dedim 2 dakka uyuyup sıçrayarak uyanıyor hemen .. Gündüz uykusunun olmaması normal mi 😔 tamam uyumasın akşama kadar kucaklayayım diyeceğim ama daha cok küçük ve uyuması lazım uyku da büyütüyor bebekleri . Sizin bebekleriniz bu dönemde nasıldı normal mi bu durum hep böyle mi gidecek ☹️